Website, webshop en e-commerce support

Support

Website, webshop en e-commerce support onze specialisten zitten voor u klaar. U kunt bij ons gebruik maken van diverse mogelijkheden.

Een drietal mogelijkheden waarmee u antwoord krijgt op op uw vragen. Tevens biedt dit de mogelijkheid u meer te bekwamen in uw e-commerce activiteiten om zo dichter en/of sneller uw doelstellingen te bereiken.

Support mogelijkheden

  • WordPress, WooCommerce, ShopFactory:
    uitleg over de werking en de vele mogelijkheden die het programma bied
  • SEO:
    Zoekmachine optimalisatie uitleg en begeleiding over hoe u hoger in de zoekresultaten van de zoekmachines komt en hoe u dit kunt monitoren
  • Website
    Webdesign, ondersteuning en adviezen omtrent de werking en de benodigde functies voor uw webshop
  • Webshop
    E-commerce vraagstukken variërend van product en pagina weergave, betaal-, verzendmogelijkheden en alles waaraan u dient te denken en wat u nodig hebt voor een succesvolle webwinkel.

Hoe werkt het?

U koopt hier de benodigde support tijd. Na ontvangst van de order wordt er met u contact opgenomen en een tijd afgesproken. U heeft hierbij de keuze uit verschillende hoeveelheden hoe meer uren u aanschaft hoe voordeliger het uurtarief wordt. 

Aan het einde van een supportsessie of supportaanvraag ontvangt u een email met de verbruikte tijd en saldo van de resterende supporttijd. Dit blijft staan tot een volgende keer. Heeft u nog een supportsaldo staan dan stuurt u een email met uw support aanvraag.

Documentatie

Wanneer u bij ons u website of webshop heeft laten bouwen kunt u gebruik maken van de (meestal vertaalde) beschikbare documentatie. Vanuit uw accountpagina is deze benaderbaar.

1 op 1 remote desktopsessie*

Komt u er niet uit of vindt u het gewoon prettig om 1 op 1 ondersteund te worden. Dan zijn onze remote desktop sessies een goede oplossing. Hierin kunnen wij, als gevolg van een tijdelijke toegang tot uw beeldscherm, u op afstand ondersteuning geven. Dit heeft meerdere voordelen:

  • Geen onnodige reistijden
  • Door de directe communicatie snellere afhandeling van uw vraag.
  • U ziet wat en hoe zaken worden worden opgelost.
  • Hiermee vergroot u uw kennis wat u in de toekomst van pas kan komen.
  • 1 op 1 sessies zijn betaalde sessies en vinden plaats op afspraak.

Veilig, snel en efficient

Door gebruik te maken van 1 op 1 online support maakt u op een veilige manier contact met elkaar.

  • U heeft telefonisch contact met een medewerker
  • Deze vraagt u op onderstaande blauwe knop te klikken
  • Via “Teamviewer” wordt een verbinding aangevraagd
  • De support medewerker bevestigd deze
  • U dient te bevestigen dat dit akkoord is
  • Vervolgens zijn jullie schermen verbonden en kan de support plaatsvinden
  • Na het verbreken van de verbinding dient u ten alle tijde eerst weer een akkoord te geven voor het maken van een nieuwe verbinding.
    Zonder uw akkoord kan dit nooit!
1 op 1 support medewerker aan de telefoon? Deze zal u vragen op onderstaande knop te klikken.
Call Now Button
Scroll naar top