Support Ticket WordPress, WooCommerce of WordPress Plugins

  • Heb je een vraag over de werking van je website of webshop?
  • Is er een storing of functioneert je website anders?

Maak dan een Support ticket aan!

Sneller oplossingen krijgen
Hier volgen enkele tips die ons helpen jouw vraag of probleem sneller op te lossen:

  1. Voeg stapsgewijze instructies toe om ons te laten weten wat we moeten doen om het probleem dat je ondervindt te zien.
  2. Voeg vermeldingen/screenshots toe uit relevante fout meldingen.
  3. Voeg screenshots of korte video’s toe die het probleem demonstreren. Houd video’s korter dan 1 of 2 minuten.
    LET OP! Zorg ervoor dat het screenshot een naam/nummer heeft wat correspondeert met de betreffende delen/onderwerpen in je omschrijving.
  4. Geef GEEN vage beschrijvingen van het probleem. Details staan ​​centraal en stellen ons en/of de maker van een een thema of plugin beter instaat het probleem te doorgronden om sneller aan een oplossing te kunnen werken.
  5. Komen wij er niet uit dan zal er door ons toegang aan uw website of webshop worden gegeven aan de maker van een betreffende thema of plugin. Door dit supportticket in te dienen verklaar je hiermee akkoord te gaan. Zij krijgen tijdelijke toegang tot uw site. Nadat je hebt aangegeven dat het probleem is opgelost zal deze login worden verwijderd.

Wij maken je erop attent dat alle benodigde tijd cq hieruit voortvloeiende kosten, qua oplossen of bemiddeling, op basis van ons uurtarief, aan je zullen worden doorberekend. 

Support Ticket 

Scroll naar boven